x PhoneArena is looking for new authors! To view all available positions, click here.
  • Options
    Close




The "real" reason Tim Cook visited Valve (humor)

0. phoneArena 17 Apr 2012, 11:43 posted on

Why did Tim Cook visit Valve headquarters last week? The Joy of Tech knows the answer...

This is a discussion for a news. To read the whole news, click here

posted on 17 Apr 2012, 11:46 2

1. kshell1 (Posts: 1143; Member since: 05 Oct 2011)


ahaha xD

posted on 17 Apr 2012, 12:06 5

2. Tsepz_GP (Posts: 850; Member since: 12 Apr 2012)


LOL!! :'D
Legendary!

posted on 17 Apr 2012, 12:10 3

3. itiswhatitis (Posts: 423; Member since: 23 Jan 2012)


NIce one!!LMAOOOO!!

posted on 17 Apr 2012, 12:21 3

4. frydaexiii (Posts: 1239; Member since: 01 Dec 2011)


Haha, stupid Mac users, Gamers who buy Macs aren't gamers...

posted on 17 Apr 2012, 12:36 1

5. bbblader (Posts: 583; Member since: 24 Oct 2011)


all mac people can't say ''Arr'' or ''Yohoho and a bottle of Rum''

posted on 17 Apr 2012, 12:42 1

7. joaolx (Posts: 364; Member since: 16 Aug 2011)


They're not stupid because they can install windows and still have the best desktop os. Although they're better off buying a normal computer.

posted on 18 Apr 2012, 03:07

17. shayan (Posts: 150; Member since: 09 Sep 2010)


you can install mac on an intel based PC to. this way you still can enjoy mac OS ( I dont , its only prety) , and you dont have to pay twice the price just to have a bitten apple in the bask of your computer.

posted on 17 Apr 2012, 12:36 1

6. bbblader (Posts: 583; Member since: 24 Oct 2011)


Apple users admit it this was pretty funny

posted on 17 Apr 2012, 12:47

8. good2great (Posts: 1040; Member since: 22 Feb 2012)


lol...

this is exactly how people are on here about any news you guys post... especially about the SGSIII haha fanboys on here going wild crazy when samsung is just gonna make incremental changes the next phone...

posted on 17 Apr 2012, 13:12 3

10. medicci37 (Posts: 715; Member since: 19 Nov 2011)


& I bet you get wet every time you see a article about the ifraud 5.

posted on 17 Apr 2012, 13:21 2

12. good2great (Posts: 1040; Member since: 22 Feb 2012)


nope... i'm bone dry lol... good one tho +1

i like all three OS's

went from windows to android to apple...

not because the others suck... because i wanted to explore myself to see what each have to offer.

posted on 17 Apr 2012, 14:34 6

15. Fallout09 (Posts: 419; Member since: 17 Oct 2011)


Ha.... Ha.... You said explore yourself.....

posted on 17 Apr 2012, 14:51

16. good2great (Posts: 1040; Member since: 22 Feb 2012)


lmao!!! #facepalm

posted on 17 Apr 2012, 12:50

9. networkdood (Posts: 6326; Member since: 31 Mar 2010)


good stuff...

posted on 17 Apr 2012, 13:18

11. PimpStrong (Posts: 310; Member since: 25 Jul 2011)


I'm @ work keeping from busting out laughing!

posted on 17 Apr 2012, 13:23 2

13. Bluesky02 (Posts: 1439; Member since: 05 Dec 2011)


OMG!! It will be super expensive!
OMG!! I must buy a new one every year!

posted on 17 Apr 2012, 13:59 1

14. Joshing4fun (Posts: 1054; Member since: 13 Aug 2010)


Maybe he was looking to see when they will come out with Left 4 Dead 3!
(maybe he's a big fan)

Want to comment? Please login or register.

Latest stories